szóval határozott tervvel ugrottam ebbe az autóba. egy év alatt minden porcikáját felujitom, kicserélem, és hosszú gondtalan,költségmentes évekre számitok ezzel.amikor az autó a távollétemben is maximálisan megbizható.
hogy milyen bonyolult szerkezet is az autó,az a hölgy olvasól számára a felújitósdi cikkekből kiderül majd.
lássuk a karosszéria-állapotfelmérés pár képét.
diagnózis: két küszöb kivül belül nincs,két hátsó sárvédő kivül belül nincs, első hid közepe nincs,illetve rosszul javitva, pár folt az ülések alatt, illetve a hátsó felfüggesztés és is megerősitést kivánt különös tekintettel a rugótartókra.az alábbi képeken pedig a javitás egyes fázisai
foltot pedig megfelelően igy kell javitani: a rozsdás részek kalapáccsal kiütögetve, majd körbehomokzva, a szürke fémig.majd alaposan körbevágva,az egészséges lemezig, folt a gyárinál vastagabb lemezből, körbehegesztve, a hegesztési varraton lévő apró kis lukak poliester gittel tömitve,alapozva, alvázvédővel lefújva. nem pedig a rozsdás foltra egy 0,8as lemez odapöttyözve hegesztővel,és lefúvja,mint amiket kivagdostunk belőle. a hátsó rugótartók is az enyészetté lettek, a rugók nem voltak messze hogy a csomagtérben kössön ki,ötös anyagból készült másik.
ez is kibirja még a hátralévő 10-20 évet. a hátsó iv a peremhez kapcsolva lett körbeggesztve,igy itt nem áll meg a sár és később kezdi ki a rozsda,sokkal. valamint biztonsággal meg lehet itt emelni ha kell.
alaposan kivágva ami rozsdás.
küszöb és iv már fent.itt még bőven volt mit csinálni,ezután is.