kAndrás 2011.01.09. 20:24

Accord szerelős poszt

 

 nos,sok apróság már évek óta várat-váratott magára, hol idő, hol alkatrész hiányában, de új év új kezdet felkiálltással idénre halsztottam mindezt, még ha  egy hideg decemberi napon meghúzva a kilincset a vezető oldali ajtón, egy kis kattanáson kivül más nem történt. aztán két hétig hátulról nyitottam az ajtót,remek volt. majd legyártattam a kis fejet,a régi már volt javitva többször, és mikor visszaszereltem volna láttam, hogy a persely végén lévő műanyag körmök is letörtek, igy aztán ezen is alakitani kellett.most nagyon tudom értékelni egy kivülről nyitható ajtó társaságát. másik sokkal régebbi próbléma a fűtőmotor,ami nem fűt,csak tolja be a levegőt. volt már javitva,tákolva, tavaly meg is állt,és nem indult, forgórész elkopva. másikat nem kaptam,igy ezt kénytelenek voltunk életrekelteni, kattogot azóta,de ment. és a vaterán egyszercsak feltűnt egy,amire én meg lecsaptam,most került beszerelésre. viszont nem nyomta a levegőt,mert gyárilag forditva volt bekötve a csatlakozó,forditás után rendbejött minden.az én hülyeségem miatt kellett még kétszer kiszerleni,de mostmár álmomban is...

 

és sikerült az ülést másodszorra rendesen összerakni,igy már lehet magasságot állitani és kényelmesebb is. sőt egy helyen ahol szivárgott a hűtőviz tömitettem,de még mindig fogy,és hátul továbbra is beázok,de már csak a jó idő kezdetéig,mert ott és akkor a végső megoldás következik.

 

Címkék:szerelés Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hondajazz1984.blog.hu/api/trackback/id/tr122572536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása